מכרז פנימי – חיצוני

שם התפקיד: מידען/ית לספריית המרכז האקדמי רופין

כפיפות: מנהלת הספרייה

 

תמצית עיקרי התפקיד:

  • אחריות על אתר האינטרנט של הספריה – אפיון האתר, התאמתו לצרכי הספריה ולמשתמשים, עדכון שוטף של המידע המוצג בו ותמיכה בכלי החיפוש (פרימו)
  • מתן שירותי יעץ ומידע – סיוע למרצים, חוקרים וסטודנטים בחיפוש מידע בקטלוגים, במאגרי מידע אלקטרוניים ובאינטרנט
  • מתן הדרכות אישיות/קבוצתיות – הדרכת קבוצות סטודנטים להתמצאות בספריה וחיפוש בקטלוג ובמאגרי מידע מקוונים. העברת סדנאות לחיפוש מידע במסגרת קורסים אקדמיים.
  • מטלות נוספות בהתאם לדרישות התפקיד.

 

דרישות התפקיד:

השכלה:

תואר אקדמי במידענות/תואר אקדמי + תעודה במידענות – חובה!

תואר שני – יתרון.

 

ניסיון:

  • ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה, רצוי במוסד אקדמי
  • ניסיון באפיון אתרי אינטרנט ובתמיכה בכלי החיפוש (הכרות עם פרימו-יתרון)
  • הכרות עם מאגרי מידע, מנועי חיפוש ושיטות מתקדמות לחיפוש מידע
  • ניסיון בהדרכה

 

מיומנויות נדרשות:

  • אוריינטציית מחשוב גבוהה
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה
  • תקשורת בין-אישית טובה ויכולת לעבוד בצוות
  • תודעת שירות גבוהה

 

דרישות נוספות:

דייקנות, אחריות, שירותיות, יכולת למידה.

 

תנאי העסקה:

היקף משרה: 100%, נכונות לעבודה במשמרות.

 

נא  להעביר קורות חיים  למייל rupjobs@ruppin.ac.il, עד לתאריך 26.12.2018.

המרכז האקדמי רופין מעודד ומקדם גיוון ומזמין מתעניינים ומתעניינות מכל המגזרים להגיש מועמדות למשרות שאנו מפרסמים.

רק פניות מתאימות תענינה.

חברי ועדת המכרז:

לימור כהן  – מנהלת הספרייה, רונית הררי – מנהלת משאבי אנוש, נציג/ת וועד עובדים סגל מנהלי.