התפקיד כולל:

  • ניהול ידע בעולם משתנה – בניית תהליכי עבודה והתאמתם לעולם הטכנולוגיה
  • הנגשת המידע לאוכלוסיית הסטודנטים וסגל המרצים
  • פיתוח ייעודי של אוספי הספרייה (מקוונים ולא מקוונים)
  • עבודה בסביבה עתירת מחשוב ומוכוונת שירות לסגל האקדמי ולסטודנטים
  • הובלת מערך הדרכות לסטודנטים וסיוע בשימוש במאגרי מידע
  • ניהול תקציב הספרייה
  • ניהול צוות העובדים
  • ייצוג הספרייה בפורומים מנהליים ומקצועיים

דרישות לתפקיד:

  • תואר ראשון רלוונטי – חובה
  • תואר שני/לימודי תעודה במידענות – יתרון
  • ניסיון מוכח בניהול (שלוש שנים לפחות) – חובה
  • ניסיון בניהול ספרייה אקדמית – יתרון
  • ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת "אלף", פרימו, מאגרי מידע וכלים ביבליוגרפיים
  • אוריינטציה טכנולוגית, מכונות ויכולת למידה של מערכות חדשות
  • יוזמה, תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות

היקף משרה: 50% (ימים ב', ג', ד')

תחילת עבודה: מיידי

פניות יש להגיש למנהלת משאבי אנוש, דוא"ל – anator@ohalo.ac.il