התפקיד כולל :

·              טיפול ברכש כתבי עת, מאגרי מידע וספרים כולל טיפול בחשבונות.

·              עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים – בארץ ובחו"ל.

·              טיפול במשאבים אלקטרוניים

·              עבודה עם מערכות שונות ( ERP , עלמא וכו')

·              קבלת קהל ומתן שירת בנושאים שבטיפול לסטודנטים ולסגל.

·              השתתפות בפרויקטים של הספרייה. ביצוע מטלות ספרניות נוספות עפ"י הצורך.

 

הכישורים הדרושים:

·              תאר ראשון לפחות והכשרה פורמלית בספרנות (תואר או תעודה בספרנות/ מידענות) ממוסד לימודים מוכר  (או בשלבי סיום לימודים).,

·              ניסיון  בעבודת ספרנות , רצוי בתחום הרכש

·              שליטה טובה ביישומי מחשב ואינטרנט

·              שליטה מלאה בשפות עברית ואנגלית , ידיעת שפה נוספת-יתרון.

·              יכולת ניהול מו"מ

·              יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ

·              כושר ארגון, תאום, יוזמה ואחריות.

·              יכולת עבודה עצמאית ויכולת השתלבות בצוות. 

·              תודעת שירות גבוהה

 

משרה תקנית מלאה. ( מיידי)

קורות חיים ותעודות רלוונטיות יש לשלוח להנהלת הספרייה:

בדוא"ל: tirit@tauex.tau.ac.il  או בפקס: 03-6408807

טלפון- 03-6408315